slide show

Stockholm, here we come!

Ska ju till Stockholm nu på torsdag och shoppa loss med Micki och Marija. Något måste man väl göra på påsklovet! Det är mycket jag vill ha därifrån, men allt kan man ju inte köpa.. Men det här är det jag vill/måste ta med mig hem från Stockholm:

♥ Ett par söta, korta och lite trasiga jeans shorts! Ett måste nu till våren och sommaren. Fast först måste jag sola lite och få färg på benen!

♥ Skor. Skor. Skoooor. Fast det kommer jag säkert inte ha råd med. Gärna ett par svarta snygga klackskor till bland annat skolavslutningen och sommaren.

♥ En kort somrig klänning eller tunika.

♥ Jeans leggings. Eller jag vet egentligen inte om det behövs eftersom sommaren kommer snart och då har man väl nästan bara shorts..? Vi får se helt enkelt.

♥ Sen tänkte jag på att kanske skaffa mig ett par snygga solglasögon. Kanske ett par Ray Ban?

Imorgon ska jag och Micki tvätta fönster hemma hos hennes mamma. För det får vi 250kr var + 50kr till om vi fixar balkongen snygg. Snabba cash typ! :) Pengarna kommer gå till shoppingen i Stockholm såklart!
Nu ska jag gå och fixa lite kvälls fika, sen ska jag nog lägga mig, eller vi får se..

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: L I N D A ♥

härligt ;)

2010-04-07 @ 11:10:07
URL: http://fotoavlinda.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Raybans kostar 700 kronor ;)

2010-04-10 @ 18:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0