slide show

Spöke?

Hejsan!

Kom just hem från skolan och är helt slut fast än det är våran kortaste dag idag. Hade inte några speciella lektioner eller så. Egentligen så skulle det ha kommit en kille som skulle prata om hur farligt det var att vara vid tågrälsen osv, men han var sjuk.
På idrotten idag så gick jag och några klasskompisar runt Strömmen med stavar. :p Strömmen är en ström där det är strömt helt enkelt.. Och när jag skulle visa hur powewalk var eller något så råkade jag ramla så nu är mina kläder sjukt smutsiga, eller iallafall min kritvita kofta som jag köpte i somras. Så det var lite synd.

Juste. För drygt 20 minuter sedan så satt jag som vanligt vid datorn och lyssnade på musik. Sedan börjar min radio spela av sig själv. :o Vet inte riktigt hur det gick till, men alltid på morgonen när jag ska upp och klä på mig så sätter jag alltid på radion så att det inte blir så tråkigt, fast på låg volym eftersom mamma fortfarande sover när jag går upp. Men nyss då, så började den spela av sig själv.. När man ska sätta på den så ska man trycka in en knapp och när man ska stänga av, trycka ut den igen. Och nu var den "någon" som hade tryckt in den och till och med satt på en cd skiva som redan var i. Helt sjukt. Undra vad det kunde ha varit?


Kommentarer
Postat av: lisa

Haft bra dag?:)

2010-04-20 @ 17:30:22
URL: http://fotoliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0