slide show

Sommar sommar sommar!

När jag ändå är hemma från skolan idag så tog jag lite tid och kollade igenom alla sommar bilder som jag tagit under 2009. När jag kollar på alla härliga bilder så tänker jag bara på alla sköna stunder vid sjöar, grillning och bad! Tänkte bjuda på lite bilder. Dock så är det små bilder men det får duga! 

Ser det inte härligt och lockande ut? Just nu är min ända längtan till sommaren! Tänker först och främst sola och bada mycket! Det kommer också bli en massa grillning i parker och på mitt och Mickis hemliga ställe! Fast det är inte så hemligt längre eftersom det kommer dit annat folk också. Och värmen såklart.. Nu tycker jag det räcker med snö, regn och blåst.

Finnst det något ni längtar speciellt mycket till? Berätta :)


Kommentarer
Postat av: linda

GOTHIAA! =)♥

2010-04-27 @ 17:47:46
URL: http://fotoavlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0