slide show

Skolan

Hej!

Sitter som sagt i skolans datasal nu och skriver lite SO.. Snart är det lunch, om kanske 10-20 minuter, och jag är vrål hungrig! Åt typ ingen frukost imorse, drack bara te så jag måste stoppa något i magen nu! Köttgryta blir det.

När jag kommer hem idag ska jag nog klippa sönder ett par mjukis braller som är lite för små för mig. Hade tänkt göra ett par mjuka sköna shorts av dom istället! Men innan jag går hem ska jag och Micki köpa en melon och äta upp. Hehe. Det är våran favorit frukt. Speciellt till sommaren, men vi hade tänkt att äta en nu eftersom vi blev så himla sugna på det!

Puss, hörs när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Alexander Orrego

Det låter som att du har det roligt idag och äta måste man ju göra. Aja nu ska jag ha nationella prov i matte.. Muntligt.. Så chilla vidare. May the force be with, peace and love :)

2010-04-21 @ 12:01:18
Postat av: Katja

sv: tack & varsegod :)

allt bra?

2010-04-21 @ 15:51:51
URL: http://kaatjajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0