slide show

Påsklov...

...firas med en massa gott godis!

Idag är det skärtorsdag och första dagen på påsken om man säger så. Och idag ska man också gå runt och säga "Glad Påsk" till allihopa, men jag är väl för stor för det? :O Men jag och min kompis Nadja tänkte gå imorgon istället, men bara på skoj för att tjäna lite extra pengar (och godis då), eftersom vi inte hade tid dag.

Idag fick jag äntligen påsklov! Skönt!
Ska bara ta det lugnt den här veckan, gå på en vuxenfest nu på lördag och sen ska jag kanske till och med åka en sväng till Stockholm och shoppa med Micki och Marija också. Blir riktigt nice det!

Nä, nu ska jag äta lite godis och kolla på Bella&Tyra show!
Hörs senare, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0