slide show

I hate mondays

Hej!

Idag har jag inte hunnit uppdatera bloggen något eftersom jag varit i skolan, stan och hemma hos Micki en liten stund.
Klockan går för fort just nu tycker jag. När jag kom hem var den 6, och nu är den redan halv 9. Hoppas den här veckan går fort iallafall. Vill ha fredag nu, för då är det valborg och en massa karuseller här i Norrköping. Fast jag och Micki ska stå och sälja lite lotter en stund i Folk Parken där det kommer vara en maj brasa osv. Vi kommer få ungefär 70 kr i timmen och dom pengarna kommer dras bort från Stockholm resan. Alltså kommer det vara jätte billigt för oss att åka! :)

Visst saknar ni lite snygga och fräscha bilder här i min blogg? Det gör iallafall jag. Men jag har typ aldrig tid att ta nya men ska försöka gå ut eler någonting och ta nya snart! 

Kollade runt lite på kläder och hittade detta. Snyggt till sommaren! Allt är från Nelly. Behöver köpa en snygg klänning och ett par grymma skor till skolavslutningen, men hittar inte någon ännu. Vågar inte heller handa på internet. 1. Det kan komma i fel storlek. 2. Man får vänta jätte länge på att man får sitt plagg.

Kommentarer
Postat av: hanka

underbar header!

2010-04-26 @ 20:33:58
URL: http://angicja.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du skulle vara Råsnygg i Klänningen och skorna längst till vänster ;D

2010-04-26 @ 22:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0