slide show

Mjukis shorts^^


Nu har jag gjort klart mina shorts. Eller dom är inte helt klara, måste bara sy in kanterna så att dom inte åker ut igen. Annars är dom mjuka och klara för användning!

Klockan är snart 10, och då ska jag vara i sängen men jag sitter och segar mig framför datorn^^
Det blev ingen melon idag :( Micki hade för ont i magen så hon gick hem och vilade men efter någon timme så kom hon med cykeln och hämtade mig. Vi gick till Ica för att se om det fanns någon god billig melon som vi kunde dela på, men icke.

Nu ska jag göra mig ordning för sängen. Har föresten sovmorgon imorgon, börjar 9.30!

Kommentarer
Postat av: hanna

aa :p

2010-04-21 @ 22:10:47
URL: http://hannaincolour.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0