slide show

Lördag

Ville först säga att jag däckade direkt efter Modern Family igår så det var därför jag inte skrev som jag hade lovat.

Äntligen lördag! Som jag har längtat.. Men snart ska jag och mamma gå till Hageby C och handla lite mat och kläder. Eller jag ska köpa en ny bh som jag verkligen måste ha just nu, he he.
Innan jag går och gör mig i ordning tänkte jag visa en bild jag har ritat av på Kenza. Tyvärr så kunde jag inte spara original bilden eftersom hon har högerklicksskydd och min print screen inte funkar. Men här kommer resultatet. Inte världens nogaste och snyggaste men något iallafall! :) Vad tycks?



Kommentarer
Postat av: sofia

fiin bild :D du ritar galet bra :D

2010-04-18 @ 16:02:23
Postat av: Sofia

Sjukt fin bild! Har sett att du har bloggat om Marabou tidigare och vill därför tipsa dig om att Marabou ska lansera en helt ny chokladkaka inspirerad av Söderhavet. Den kommer bli magiskt god och vi vill gärna ha din hjälp att designa förpackningen! Speciellt när du verkar vara så duktig på sånt =) Vinnarens design kommer användas på omslaget till den nya chokladkakan och det finns fina priser att vinna.



På marabou.se/söderhavet kan du designa ditt förslag!

2010-04-22 @ 13:25:03
URL: http://marabou.se/söderhavet
Postat av: sandra

galet bra du är på att rita!:)

2010-05-05 @ 17:59:16
URL: http://sandrameriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Min print screen funkade ej" har du kollat så att det inte finns en knapp som heter "Fn"? för annars måste mna hålla in den och sen trycka på "pr Scr".. :P

2011-06-23 @ 12:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0