slide show

Last song

Godmorgon!

Just nu ligger jag i sängen och kollar på olika trailers. Eftersom jag vann biobiljetter igår så hade jag tänkt gå på bio. Den 7 maj släpps Last Song över hela landet. Skulle vara riktigt kul att se den. Miley Cyrus är grymt bra!

 

 

Annars så har jag inga planer för idag. Kanske går ut en sväng på fotorunda, eller går till HC och kollar läget! Igår var förresten en tjej från Talang 2010 där, Elin Andersson - akrobatgymnast. Hon gick ju vidare och igår visade hon upp ett nummer som ingen har sett som hon säkert visar upp som nästa nummer! :D

 

Nu ska jag gå och äta! Hörs när vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vill också se den filmen (: Den verkar vara råbra ju!

2010-04-24 @ 13:38:05
Postat av: sandra

jag skulle jätte gärna se den dära filmen!

2010-04-24 @ 16:11:48
URL: http://sandrameriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0