slide show

Last day

Nu har solen gått ner och det har blivit riktigt mörkt här. Imorgon börjar skolan igen så jag måste nog lägga mig ganska tidigt så att jag kommer upp på morgonen, strax efter 10 tänkte jag. Varför kan man inte ha lov hela livet? :O Fast snart är det ju sommarlov i tre månader! Tagga hörni!

Idag fick jag min dator tillbaka. Mamma åkte till Expert och lämnade den och fick tillbaka den efter en timme. Det var något fel i hårddisken så alla bilder har försvunnit. Den är helt som ny nu, fast med lite repor.. Jag får inte använda den förens imorgon eftersom dator skyddet mot virus måste installeras, och det kommer imorn!

Nu tänkte jag gå och göra en macka eller något, kanske äter lite yoghurt innan jag lägger mig.
Godnatt sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0