slide show

If we ever

Hej sötnosar.

Idag slutade jag tjogo i två och åkte hem på direkten. Har en massa läxor som ska göras. Plugga måste jag också, för vi har 1 eller 2 prov i veckan. SO och NO tror jag. Sen måste jag skriva klart min engelska översättning som ska in nu på fredag.. Jobbigt :(

Slänger in dagens låt. Hörde den för första gången för kanske 2-3 timmar sedan och älskar den redan! Den är jätte härlig att lyssna på och skön att sjunga till. En av mina favorit låtar!

David Guetta
(feat. Makeba) - If we ever


Återkommer med lite bilder senare om jag hinner! All kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: mathilde.

bilden är ifrån somras:)<3

2010-04-19 @ 18:11:23
URL: http://mathildee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0