slide show

Dumma blogg!

Åh jag hatar att blogga ibland! Iallafall när jag inte har tid och känner mig skyldig att skriva någon när jag kommer hem osv..
Idag var jag iallafall på tivolit igen och åkte faktiskt Extreme Fly som jag sa att jag skulle göra! Jag höll på att skita på mig ett tag medans Micki bara satt där och kollade lugnt. Riktigt grymt var det.

Imorgon är det ju valborg och då kommer det hända en massa kul! Dock har vi vanlig skoldag.. MEN men.
Direkt efter skolan så ska jag möta upp mamma och vi ska gå till en tattueringsstudio. Hmm.. Undra vad vi kommer göra där :o
Haha, nä men jag ska faktiskt pierca min navel imorgon! Jag har längtat så, och nu äntligen! Sedan klockan 5 så ska jag jobba i Folk parken för att tjäna lite pengar :)

Nu måste jag gå och äta!!! Är dö hungrig!


Kommentarer
Postat av: malin smith

Du tar så grymt fina bilder tjejen!

Och lycka till med piercingen.. Kommer bli fett snyggt :D<3

Kram.

2010-04-29 @ 21:53:15
URL: http://thelovedone.blogg.se/
Postat av: emelie

lägg upp bild sen:)

2010-04-30 @ 12:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0