slide show

Dator, vakna!

Satt ju och kollade på Bella&Tyra show för ett tag sen nu. Och mitt i allting kommer det upp en uppdaterungs ruta på min skärm. Sen stängs allting av.. Och nu när jag försöker sätta på datorn och kommer till då man ska välja användare på datorn så blir allt svart :'(
Vet dock ej vad det är för fel på den, men hoppas den funkar imorgon!!
Nu använder jag min mammas lilla Eee PC laptop som hon tar med sig till Stockholm, men nu har jag den och den är riktigt obekväm när man inte är van vid så små tangentknappar och så liten skärm.. Men det får duga än så länge.

Ska nor gå och lägga mig snart. Är förbannat trött och det är inte värt att kolla på tv när det bara är skit som visas. Men först måste jag städa mitt rum, så att det är helt glansigt rent, för det är det ända mamma har tjatat om hela dagen. Så det är nog bäst att jag får det gjort.
Så.. Kram på er och godnatt!

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0