slide show

27 april 2010

Hej alla söta bloggare och läsare!

Hur har ni det idag? Med mig är det inte lika bra iallafall.. Har inte kunnat somna så bra inatt och vaknade minst 10 gånger. Och imorse när jag vaknade snurrade det runt i mitt huvud och magen gjorde ordentligt ont! För en stund sedan så var jag hur varm som helst.. Vet inte vad det kan vara riktigt, hoppas jag inte blir sjuk.
Måste ta mig ut en stund senare för att gå till affären och ta lite frisk luft. Tror faktiskt att jag kommer må lite bättre då.

Nu ska jag bara ta det lugnt, kanske sätta på en härlig film eller bara lyssna på skön musik. Hoppas ni har det prima! Puss.

Jag just nu. Bra att ni inte ser mitt ansikte! Är väldigt sliten och trött.

 

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0