slide show

Färger överallt

Jag idag.

 

Kom precis hem. Har varit med Nina hela dagen. Först gick vi runt i stan ett tag sen drog vi till mig och skulle plugga, men vi fick inget gjort precis. Vi drog till Klockaretorpet istället och var där en stund. Nu har jag kommit hem och har just ätit.

 

Tänkte göra en ny header/design till bloggen ikväll, fast vi ser ifall jag har tid till det och om jag orkar. Ska ju upp tidigt till skolan imorgon, så jag tror jag börjar på den idag och fortsätter imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du och Chriztian är skit söta tsm :)

2011-05-16 @ 21:56:14
Postat av: isab

aa de e dom, fyfan :D

2011-05-16 @ 23:15:34
Postat av: Idjjaa,<3

Tjenare hittade nyss din blogg!(:

jag undrar om du nämligen inte bott i umeå för du är väldigt lik en tjej som min kompis känner!;)



kram idjjaa

2011-05-17 @ 00:41:35
URL: http://www.idjjaa.se
Postat av: Igeland

Hej! Jag tänkte skriva ett litet inlägg om bra bloggar jag läser , och då tänkte jag ha med din. Så frågan är bara om jag kan få låna bilden i detta inlägg och lägga upp i den i mitt inlägg?

Kommer typ länka till tre grymma bloggar och då tänkte jag att det kunde vara kul med bilder på dem tre också, så länk till din blogg kommer självklart vara med! ;)

Är det okej? :D

2011-05-20 @ 18:45:16
URL: http://igeland.blogg.se/
Postat av: Igeland

sv: super, du kan kolla min blogg imorgon så kanske du får se dig själv då... ;))

2011-05-21 @ 11:53:47
URL: http://igeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0