slide show

Upp till Klocket

Jag just nu.

 

Slutar ju praktiken klockan 5 egentligen, men dom släppte mig tidigare på grund av att det inte fanns så mycket att göra. Kom hem för en stund sedan och har fixat mig lite. Nu så ska jag upp till Klockaretorpet och möte Olivia, därefter drar vi upp till fritidsgården och är där en stund, myser bara.

 

Vid 8-9 så ska jag till Hageby Centrum och handla lite mat som mamma bett mig köpa. Ikväll tar jag det lugnt bara. Är helt slut i kroppen, fast än inte ens jobbat länge idag. Imorgon blir det en ny praktikdag!


Kommentarer
Postat av: Karoliina Syrjälä

Hur får du dina lockar så fina och att de håller? Har lockat mitt hår minst hundra gånger och det blir inte bra...

2011-12-14 @ 18:05:38
URL: http://tjugoandradecember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0