slide show

Mellandagsrea

Bild tagen på julafton.

 

Hej på er allesammans! Hoppas ni mår bra och blev nöjda med årets julafton. Jag hade det toppen iallafall som jag berättade tidigare!

 

Igår så var jag och Fanny barnvakt till hennes lillasyster som jag sa igår! Det var riktigt mysigt faktiskt. Sov över där eftersom föräldrarna kom rätt så sent på natten, sen var det ju världens vindstorm också. Sjukt läskigt. Vi hade iallafall hyrt 4 filmer, köpt ostbågar och läsk. Vi somnade strax efter klockan 12 och vaknade vid 9 imorse. Hade ganska svårt för att sova inatt också, med tanke på att jag och Fanny låg i en liten säng båda två och för att det blåste så mycket hela tiden. Sen så var lillasystern uppe och gick mitt i natten några gånger.. Men det var mysigt och roligt ändå! Imorse så drog jag och Fanny och solade då vi hade vaknat, sedan åt vi frukost på McDonalds. Åh underbart.

 

Är hemma nu iallafall, tänkte bara byta om och fixa mig lite snabbt, lämna lite saker och så. Då jag är klar så åker jag in till stan och möter Fanny igen. Mellandagsrean börjar idag så det blir bara att springa runt mellan affärerna idag! Grymt!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

har du piercing i tungan ? :O

2011-12-26 @ 16:09:04
Postat av: Ellen

JÄTTE JÄTTE FIN BLOGG!:) <3

2011-12-26 @ 20:01:39
URL: http://ellenhur.blogg.se/
Postat av: sofie

måste bara säga att du har en sjukt fin blogg&otroligt bra på att blogga!

2011-12-27 @ 19:33:06
URL: http://http//sjl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0