slide show

Lök

Skala lök är en av dom många sakerna vi får göra på praktiken, i en jävla stor mängd..

 

Slutade praon klockan 5 som sagt. Var helt slut efter idag, har sjukt ont i mina ben efter att ha stått och diskat hela dagen.. Då jag slutade så skulle jag åka hem men åkte istället upp till Klockaretorpet och träffade Olivia en stund. Vi åkte in till stan och kollade då Chris Medina var i Linden (galleria) och sjöng. Han skulle åka på någon spelning men åkte förbi Norrköping och sjöng här också, han körde 3 av sina låtar. Sjukt duktig artist och grym live!

 

Har tankat ner en film nu också, Säg att du älskar mig. Har hört att den är bra så! Nu ska jag krypa ner i sängen och vila ut ordentligt. Imorgon väntar ännu en dag i köket.. Juste förresten!! Har fått jobb där också! Jobbar där varannan lördag, klockan 11 till 4. Skönt med extra pengar i fickan. Om jag visar att jag kan, så får jag kanske ännu mer jobb och betalt där. Grymt ju!


Kommentarer
Postat av: linn andersson

hej! tänkte bara undra en sak, gör du designer åt andra ? :)

2011-12-08 @ 22:51:27
Postat av: Anonym

Den filmen är helt hemsk haha.. Se även lilja 4-Ever och läs boken såld fyfan..

2011-12-08 @ 23:34:34
Postat av: Frida

Otroligt fin blogg du har! :)

2011-12-09 @ 11:28:05
URL: http://madebyfrida.myshowroom.se
Postat av: Veronica

fina bilder :)

2011-12-09 @ 18:00:28
URL: http://veroonicamartensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0