slide show

Färgar håret nu

Två bilder från praktiken från igår.

 

Har precis kommit hem från praktiken, är helt slut!! Herregud, verk i benen och ont i ryggen. Inte lätt att stå upp och diska hela tiden. För tillfället så sitter jag i sängen och lyssnar på East FM på radion med hög volym. Rätt skönt faktiskt. Ska alldeles strax gå och färga håret, får klara av det själv.. Kör på både löshåret och mitt hår. Det blir en svart toning igen eftersom den förra redan har tvättats bort, så just nu är mitt hår brunt och äckligt. Ska ta mig en lång dusch också, känner mig helt äcklig.

 

Får se vad som händer ikväll. Har lust att bara ta det lugnt och sitta hemma, men samtidigt gå ut och hitta på något, men det blåser ju som ut i helvete. Får se helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: :)

Öhm.. Du får väll inte ha smink på din praktikplats...?

2011-12-09 @ 21:02:03
Postat av: Emina & Maria

fint håret blev :)

2011-12-10 @ 13:44:06
URL: http://eminaochmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0