slide show

Chillat på gårn'

< Jag och min vän Liam, mitt underbara skogsbärs te >


Har precis kommit hem. Har tagit det lungt på Borgsmos Fritidsgård med Fanny och Olivia och några andra sköna peeps. Sjukt skönt att bara slappna av och ta det lugnt där ibland, och självklart ska man dricka te där också! Älskar te. ♥ Är jätte hes nu efter kvällen, har skrikit en massa, inte bra alls. Så nu ska jag göra ännu en kopp te och mysa ner i sängen. Fick sluta praktiken två timmar tidigare idag också, klockan 3 alltså. Fanns inte så mycket att göra så dom lät mig gå hem.

 

Åkte och solade efter praktiken, blev en 30 minutare, dö skönt. Tar nog och åker dit imorgon också, ska fan inte vara blek i vinter, nu när jag till och med har svart hår! Nu - köket och fixa te!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sola inte för mycket bara ^^

Canser är inget oh leka med

2011-12-12 @ 21:47:56
Postat av: hanna

En fråga bara, inte så märkvärdig, men solar du själv? :p

2011-12-12 @ 21:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0