slide show

Berries

Hej på er!

 

Just nu sitter jag hemma och äter lite färska bär. Idag är en sån dag då man bara sitter hemma och inte gör någonting alls. Vädret är inte på topp heller så. För ett tag sedan så regnade det ganska mycket så det är helt blött ute.

 

Mumz!

För ungefär 2 timmar sedan var jag på stan och kollade runt. Skulle egentligen bara fylla på mitt kontantkort och hjälpa mamma med en sak men jag orkade inte åka hem direkt så jag gick en snabb runda.

 

Fick faktiskt hem ett linne. Visar bild på det snart! Nu ska jag göra mat, är skit hungrig. Ni får ha det bäst, puss!


Kommentarer
Postat av: Sara SB-stylist

heeej! (: du passar jättebra för våran stylingsession!

du kan adda mig! hörs hun! (:

2010-07-22 @ 19:50:26
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: C U A D R O - linnéas lilla blogg.

Gott det såg ut ;)

2010-07-26 @ 23:33:01
URL: http://cuadro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0