slide show

Plugg

Jag just nu. Helt utan smink och riktigt trött.

Ja där ser ni! Jag pluggar verkligen! :) Haha, det trodde ni inte va?

Jag sitter iallafall i min säng just nu med ett glas julmust och pluggar matte till matte provet imorgon och skriver klart mitt arbete om en bok som vi ska ha prov om om någon vecka tror jag. Och "bok-arbetet" ska in imorgon, så jag måste bli klar nu. jag vill verkligen lyckas i skolan, så det är bara att ta tag i allt och bita ihop. Ska få detta gjort!

Nu ska jag jobba vidare, med detta säger jag godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vene om de riktigt spelar ngn roll för dig, men märkte ba nyss att de känns som aagnesdurietz.blogg.se härmar din blogg. haha bara så du vet :)

fin blogg föresten!

2010-12-09 @ 22:44:06
URL: http://elinsundquist.devote.se
Postat av: Albin

Fin design du har & bra blogg! :)

2010-12-10 @ 14:12:01
URL: http://AlbinAxelsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0