slide show

Till mitt sista andetag

En bild på mig från igår

 

Säger godmorgon från min sida nu. Vaknade precis men är fortfarande lika trött som då jag gick och la mig. Jag sommnade i ungefär en timme där vi var igår (missade sista spårvagnen hemåt), vaknade runt klockan 7 på morgonen och drog hem trött som som bara fan. Så nu har jag sovit från klockan 8 till 3, skönt men fortfarande lika trött som sagt. Har ingen kraft i kroppen..

 

Ska upp strax och fixa mig lite nudlar, är jätte hungrig! Kommer vara hemma hela dagen idag och fixa allt som ska fixas. Ska städa mitt rum, plugga med mera. Men nu, upp och fixa käk!


Kommentarer
Postat av: wilma

du är tamigfan den snyggaste människan som finns.

2012-05-13 @ 15:18:24
URL: http://wiima.blogg.se/
Postat av: Mood

Scchhnnyyyyygg !!!

2012-05-13 @ 19:09:55
Postat av: isabell

omg vad fin! grym blogg:)

2012-05-13 @ 21:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0