slide show

Still the same

Såhär sliten är jag just nu

 

Hallå! Sitter skönt i sängen med min Real Madrid tröja som jag köpte i Turkiet i somras, gud vad jag saknar det där stället!! Hejar ju egentligen inte på något speciellt lag men den här tröjan sover jag i bara.

 

Kom hem för några timmar sen i alla fall! Jag och Fanny bestämde oss för att ta spårvagnen ner till stan och ta en fika. Satt vid Brödernas med en stor kopp te i någon timme och pratade och hade mysigt sen så drog vi oss hemåt. Sitter i sängen nu som sagt och ska snart börja lägga mig. Ska göra en kopp te bara och kolla på ett avsnitt av Gossip Girl och sedan lägga mig och sova. Tidig skoldag i morgon igen, men det är bara att bita igen och klara av dom här sista dagarna! Nästa vecka ser helt underbar ut!! Kommer berätta lite mer om det då! Men nu tänkte jag säga godnatt och så vidare, eftersom detta blir det sista inlägget idag. Vi hörs som vanligt i morgon, sov gott mina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0