slide show

Plugg och tv kväll

Några timmar sedan

 

Har suttit och pluggat lite procent nu till morgondagens nationella prov i matte! Så nu sitter det i alla fall och jag hoppas att det går bra! Idag så gjorde jag klart en svenska redovisning, äntligen!! Så nu bockar jag av det också. Känns fruktansvärt skönt att ha fått så mycket gjort. Två arbeten inskickade, svenska redovisning klar, spanska prov klart, Islam prov godkänt, film + film analysen är inskickad och klar! Har bara ett SO arbete som måste skickas in som är en rest sen förra terminen och sen ska ett EU och FN prov göras. Efter det är jag i stortsätt klar!!

 

Har legat i sängen framför TVn nu ett bra tag, är så sjukt trött så det bara inte finns. Satt kvar i skolan idag till klockan 16.30, fy fan. Imorgon gäller samma sak, sitta till halv fem. Får i alla fall arbete gjort som jag inte får gjort hemma, så jag förlorar ingenting på det! Har ett svenska prov på onsdag också, gud så fruktansvärt måga prov vi har den här veckan men som tur är så slutar vi på onsdag, har långhelg!

 

På måndag nästa vecka drar vi till badhuset och simmar med skolan. Måste se till att ha köpt en ny bikini till dess, har bara mina sen förra året och dom är ju för små nu! Det är så mycket på gång nu. Ska iväg till Stockholm med hela 9an den 7 juni, avslutnings middag, skolavslutning och massa annat. Känns riktigt bra, det närmar sig sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0