slide show

My wings are black and heavy

Bild sen i onsdags

 

Godmorgon solstrålar. Vaknade med Kadriye vid sidan, har sovit som en gud! Vi kom hem runt 2 tiden och la oss runt klockan 3 och jag vaknade för drygt en halvtimme sedan. Har hittills fixat disken och plockat bort lite annat i köket och snart ska jag ta mig till Hageby Centrum och handla lite mat. Låter Kadriye ligga kvar i sängen och sova lite till medans jag handlar. Tjejerna var ju här igår kväll så vi åt upp nästan allt jag hade i kylen, haha!

 

Senare ska jag ta mig en dusch och ikväll tror jag att vi ska över till några kompisar och ha en rolig kväll. Det är så planerna ser ut än så länge! Får ju se hur det blir helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0