slide show

Insomnia

Jag och min söta bästis Abbas i skolan idag ♥

 

Hade på mig min nya svarta shortsdress till skolan idag, riktigt mysig! Hade en riktigt lyckad skoldag idag faktiskt, blir faktiskt peppad av det här fina vädret vi har haft i några dagar nu! Solen skiner med klarblå himmel och det har varit över 25 grader hela tiden, underbart! Har lämnat in ett arbete som skulle vara inlämnat senast imorgon, jag har fått ett instrument uppspelat i musiken, så nu är det betyget fixat! Nu har jag bara ett engelska arbete kvar att skriva, det ska lämnas in imorgon och därefter har jag bara små saker kvar! Känns verkligen jätte skönt.

 

Var inne i stan med min fina Fanny ett tag också. Fick den där klänningen sold så köpte ett par shorts och ett linne för pengarna, bra att ha nu då det börjar bli så varmt! Kan visa er senare om jag hinner ta kort på det! Sen så åt vi kebab också, gotti gott. Nu när jag kom hem så städade jag rummet, helt! Kastade ut ALLT från garderoben, vikte det och la in fint igen. Plockade bort allt från golvet och bäddade sängen så nu kan man äntligen bo där inne, haha. Sen fixade jag disken också, bara för att vara lite extra snäll. Nu blir mamma glad då hon kommer hem! Och duktig som jag är, sätter jag mig och skriver klart det där engelska arbetet nu också! Najs bajs!


Kommentarer
Postat av: valentina

duktig du är Ksenia!:) inte för att jag menar att du är dålig, haha du e grym! och vacker!:)

2012-05-24 @ 20:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0