slide show

Idag kommer jag må bra

Såhär såg jag ut på valborg!

 

Sitter hemma hos mig nu tillsammans med Fanny, fast hon är i duschen för tillfället. Slutade skolan 14.10 och drog direkt och köpte en röd korsett av en fin tjej! Satte mig på bussen, mötte upp Fanny och åkte till Hageby.

 

Ska också hoppa in i duschen strax, då Fanny är klar! Åh, ska bli så skönt med en varm dusch. Blir att fixa sig efter det och sen åka in till stan och träffa mamma en liten stund. Efter det träffar jag tjejerna igen och drar och har det roligt! Hoppas ni har det trevligt ikväll!


Kommentarer
Postat av: emelie

hoppas korsetten passade och du gillade den :D

2012-05-08 @ 17:12:09
URL: http://emelielofquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0