slide show

Headache

Två ego bilder från idag

 

Hej mina vänner. Kom hem för drygt en timme sedan och la mig direkt i sängen. Har sån fruktansvärd huvudverk, känns som att huvudet ska sprängas när som helst. Hade samma problem igår kväll också, riktigt jobbig känsla.. Har i alla fall umgåtts med Fanny och Kadriye hela dagen. Drog ut och käkade med en vän som heter Danne innan också. Det blev kebabrulle och därefter fika på Coffee House. Därefter gjorde vi inte så mycket, träffade några andra vänner och så vidare. Orkade till slut inte längre på grund av min huvudverk, så jag drog mig hemåt istället.

 

Ligger som sagt i sängen nu och kollar på tv. Alldeles strax så kommer Sex and the city börja på tv också, perfekt! Ska bara ligga ner och ta det lugnt nu och sen lägga mig och sova. Sover ut imorgon och sedan städar lägenheten lite. Hörs imorgon mina fina, hoppas att ni mår bra! ♥


Kommentarer
Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

Hoppas huvudet blir bättre snart :}

2012-05-18 @ 10:34:27
URL: http://idasbeauty.se
Postat av: Leia ♥

Jobbigt med huvudvärk :S

2012-05-18 @ 13:18:39
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0