slide show

Wave ya hand and scream out loud

Bild från igår

 

Godmorgon allihopa. Spenderar min fredag hemma idag. Har varit uppe hela natten och inte kunnat sova på grund av min hosta, förstår ni hur sjukt jobbigt det är..? I morse så hostade jag så mycket att jag spydde, så det blir en fredag hemma helt enkelt. Kanske hinner bli frisk till imorgon, så jag inte sitter hemma hela helgen menar jag!

 

Tänkte lite senare gå till Hageby Centrum en snabbis och köpa någonting gott, chips eller något liknande. Är jätte sugen på det faktiskt! Men nu ska jag göra en macka och fylla min hungriga mage, sedan lägger jag mig och försöker få lite sömn. Ha en bra fredag/helg!


Kommentarer
Postat av: valentina

du är sååååååååå vacker Ksenia! Finns inte finare person än du! Älskar din blogg! :)

2012-03-23 @ 19:36:54
URL: http://valentinaaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0