slide show

Varma plus grader

Härlig vår bild på mig från igår tagen av Fanny

 

Mina vänner, sist jag uppdaterade så låg jag och såg på Gossip, därefter somnade jag till klockan 12 ungefär. Sjukt skönt att få igen lite "ingen-sömn-inatt" sömn. Har suttit på balkongen ett tag också, måste säga att det är alldeles för varmt faktiskt. Sjukt vad det steker på där ute! Klarblå himmel och solen värmer på 18 grader i solen just nu sist jag kollade!

 

Ska om en stund byta om och gå ner till Hageby Centrum och hämta några saker som Nina har med sig, vi är ju inte ovänner eller någonting, men tycker om att prata med varandra! Sen ska jag in på Willys och köpa någonting gott som jag nämnde förut. Hoppas att ni har det bra i alla fall, jag får ju sitta hemma då det är som bäst väder ute, vindstilla och kokhett. Hoppas jag mår bättre i morgon, ha en bra dag allihopa! ♥


Kommentarer
Postat av: Josefine

avis på ditt utseende :(

du är riktigt vacker ksenia!

2012-03-23 @ 22:23:50
URL: http://josefinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0