slide show

Trash

Såhär såg jag ut idag

 

Ligger i sängen med halv öppna ögon och håller på att somna.. Har legat och kollat på två avsnitt av Gossip, fyyy vad bra det är! Är på 3 säsongen nu, kan inte sluta kolla på det. Har annars varit i stan med Fanny, Olivia och en annan nära vän som heter Niko. Vi har gått runt, kikat på lite kläder och pratat om allt möjligt! Tyvärr så regnade det i princip hela dagen idag, solen var uppe ett tag på för middagen annars har det bara varit dåligt väder. Orkade till slut inte vara kvar ute i regnet så åkte hem istället. Köpte förresten lite små saker idag och igår. Igår fick jag med mig en ny fondation från det nya märket Fit Me, så bra är den! Idag fick jag med mig hår klämmor, lipsyl och foundation gummisar, eller ja det man lägger foundation med, haha!

 

Hade på mig trashiga jeans idag som jag fått av Nina by the way! Hon använder inte sådana byxor tydligen så hon gav bort dom till mig, så sjukt snygga!! På det hade jag en vid tröja från Ginatricot med genomskinliga sidor och över det skinnjackan. Är fortfarande lite röd efter gårdagens fejk sol, men det börjar gå över nu! Tar en tur till solariumet på fredag igen, måste få mer färg, det är mitt mål!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Var har du köpt byxorna? :)

2012-03-29 @ 18:33:51
URL: http://amandasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0