slide show

Spexfoto på måndag!

Bild tagen från google.se

 

Fick idag höra att vi i 9an har spexfoto nu på måndag! Fett roligt, har längtat till det faktiskt! Vårt tema i 9c, där jag går är att hälften av klassen ska vara ett MC (motorcykel) gäng. Andra halvan ska vara "extra fina", ha typ klänning, håret fixat och så vidare. Man ska typ se ut som att man ska gå på bal, eller helt enkelt sommar fina. Tyckte inte att temat var så värst roligt men gillade idén med MC gänget. Jag kommer vara en av dom som klär sig som en i MC gänget, kommer nog bli grymt!

 

Vet ännu inte vad jag ska ha på mig, men skinnjackan och Scorett klackarna med skinn lapparna ska jag i alla fall ha på mig! Ska se ifall jag hittar ett par snygga svarta jeans också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0