slide show

Skratt och tårar

Thai mat satt verkligen perfekt just nu!

 

Kom hem för en halv timme sedan ungefär. Tog mig ut efter att ha drogat host medicin, halsen och hostan blev lite bättre. Har varit ute med mina fina vänner och grillat ute i en skog med gorv och annat, så sjukt mysigt var det. Det var inte ens varmt heller, hade till och med tunna tights på mig och skinnjackan, brasan som värmde så klart. Har verkligen haft en jätte fin kväll, sjukt rolig. På slutet blev det inte alls så roligt, slutade med en massa tårar och jag var jätte ledsen, men det får jag ta.. Då jag kom hem så sa min älskade mamma att hon köpt hem thai mat, så det gjorde allt bättre. Riktigt länge sedan jag åt det faktiskt, sist på mitt jobb. Eller ja, mitt förra jobb Chili & Wok det vill säga. Älskar thai!

 

Har tvättat bort sminket, bytt om ätit min älskade mat rätt. Lägger mig i sängen nu och sätter på ett avsnitt av Gossip Girl. I morgon sover jag ut, verkligen!! Hoppas på att vakna med solen i ögonen och känna värmen. Man mår så mycket bättre då vädret är på topp! Önskar er en godnatt och hoppas på att ni har haft en fin fredag och början på helgen. Godnatt mina älskade vänner! Vi hörs i morgon ♥


Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

Vad mysigt att grilla med polarna ;P

2012-03-24 @ 00:46:12
URL: http://emmellys.blogg.se/
Postat av: Rebecka

varför grät du finis ? .:(

2012-03-24 @ 11:05:50
Postat av: Heidi

Gott !

2012-03-26 @ 14:24:11
URL: http://knockyouout.bubbleroom.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0