slide show

Onsdag 7 mars 2012

Mobilbild, tagen alldeles nyss

 

Som ni kanske märkt så älskar jag mina brillor, älskar att steka! Var precis ute och gick till Lidl med några av mina klasskompisar. Vädret är underbart men det blåser dock riktigt kallt. Har den där långa lunch rasten nu, som vanligt på onsdagar. Jag och Fanny K åkte aldrig ner och åt på stan, åt god mat här i skolan istället! Köttfärssås och spagetti var det vi fick. Sitter på golvet i skolan just nu och laddar min dator, dom andra sitter och spelar CS en bit ifrån. SO lektionen börjar om ungefär 20 minuter, så innan det ska jag bara luta mig tillbaka och läsa lite bloggar bland annat. Efter SO lektionen ska dom som har betalat gå och hämta klasströjorna, visar hur dom ser ut då jag kommit hem! Dom är säkert skit snygga, ni vet dom med alla i klassens namn där bak och ett häftigt tryck där fram? Dom ja!

 

Som jag nämnde tidigare igår så ska jag och Fanny, den andra Fanny iväg till en kompis senare ikväll. Kommer bli en lugn och chill kväll! Innan det ska jag hem, ta en dusch och äta. Hörs då!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla rara du? Du har grymt fin blogg och jag älskar att läsa om dig & nina. Men under senaste tiden har det inte stått någonting om henne? Vad har hänt mellan er? Var inte ni som systrar förut? Snälla svara

2012-03-07 @ 21:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0