slide show

Lilla röda räkan

Kolla där..

 

Solade idag, på högsta grad. Blev självklart bränd igen! Är röd som en liten räka.. Brinner i ansiktet kan jag lova, resten av kroppen är bara röd. Då det röda är borta kommer jag ha fått färg i alla fall, ganska mycket faktiskt för redan nu är brunare om man tittar i spegeln. Nice nice!

 

Har legat i sängen och vilat kroppen sen klockan 7 ungefär, sen jag kom hem det vill säga. Så skönt att komma hem tidigt på kvällarna och bara slappa framför en film! Var en sväng i stan idag och kikade på den där klänningen jag visade förut, men tyvärr fanns bara den svarta ännu. Riktigt synd, annars skulle jag ha köpt den direkt för den satt perfekt! Kollar i Gina i Hageby Centrum i morgon också, den kanske finns där?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0