slide show

Ligger nyvaken

Trött Ksenia just nu

 

Nu har jag vaknat och väntar till att klockan ska bli 7. Ska gå ner till tvättstugan och hämta alla rena och torra kläder nu, dom har ju hängt och torkat över natten där borta eftersom vi hade den sista tvättiden. Då jag kommit tillbaka ska jag duscha, fixa mig och äta frukost, därefter bege mig till skolan!

 

För övrigt så skiner solen utanför mina fönster, eller jag ser i alla fall igenom mina parsienner. Hoppas på varma grader idag! Juste ja! Ska på ett antagningsprov på De Geer gymnasiet idag också, börjar klockan 13.00 och slutar 16.00, wish me luck!! ♥


Kommentarer
Postat av: Sofie

Lycka till!

2012-03-21 @ 07:45:16
URL: http://savemylife.blogg.se/
Postat av: Rebecka

har du piercing i tungan ?

2012-03-21 @ 13:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0