slide show

Jag älskar sol

Fy vad soligt och varmt det har varit idag! ♥

 

Åh, vad underbart väder det har varit idag, man blir så glad! Hoppas det håller nu bara, våren måste ju vara här nu. Var ju på antagningsprovet på De Geer gymnasiet idag, klockan 13-16. Man fick göra 3 pappers prov till temat film och foto. Det var rätt kul faktiskt men ett av proven var ganska avancerad och svår tycker jag. Hoppas i alla fall att det gick bra för mig och att jag lyckades skrapa till mig några poäng! Fick prata ensam med 2 lärare där, det tycker jag absolut gick bra!! Nu är det bara att vänta tills jag får hem ett brev där jag får lite mer information om poäng och så vidare.

 

Annars då, ligger i sängen och lyssnar på musik just nu. Efter gymnasiet drog jag upp till Klockaretorpet och mötte upp Fanny som skulle till sin moppe kurs nästan direkt. Då jag var på väg hem så stötte jag på min vän Emelie. Vi gick en snabb runda på stan och talade lite, därefter åkte jag hem. Har kollat på Gossip Girl och ätit popcorn. Har inte mått så jätte bra idag heller, halsen kliar och jag slutar inte hosta. Nu mot kvällen började jag snora också, sen fick jag en för jävlig huvudverk. Tänkte bara ligga i min säng och vila, ta det lugn ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0