slide show

Ingenting står över mig

Jag och min vän Tarek, bilden är tagen för drygt en timme sedan.

 

Hallå! Kom hem för si sådär 30 minuter sedan. Drog hem till Fanny i Klockaretorpet efter skolan och var där en liten stund, tog en macka och drack hemma gjord milkshake! Efter det tog vi spårvagnen ner till stan. Skulle se ifall jag hittade ett snyggt skärp som man kan ha till sommaren på ljusa shorts och så vidare. Hittade ett riktigt fint som gick på bara 50 spänn, visar er imorgon! Efter detta åkte vi upp till Klockaretorpet igen och käkade en stor pizza! Då jag skulle åka hemåt så fick jag sällskap av min fina vän Tarek i spårvagnen. Han övertalade mig att följa med då han solade ansiktet, och så blev det. Därefter tog vi spårvagnen till Hageby tillsammans, jag åkte hem och han gjorde annat. Fin dag! ♥

 

Imorgon går jag upp tidigt som vanligt och tar mig till skolan. Har en riktigt skön skoldag imorgon, börjar med två lektioner följd av 80 minuters lång lunch. Jag och Fanny kommer nog åka ner till stan och luncha, det gör vi alltid på onsdagar eftersom vi har en sådan lång lunch! Därefter återstår bara två lektioner till. Torsdagen efter har vi studiedag, ska sova uuut! Senare på onsdags kvällen ska jag och Fanny dra till en kompis med några andra vänner och köra på en chill kväll! Behöver inte oroa mig om skolan dagen efter heller, eftersom vi har studiedag som sagt! Nu tänkte jag köra på en standard, sätter på Sex and the city, första filmen och lutar mig tillbaka. Love, love, love! Hoppas att ni har haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0