slide show

Hemma hos Fanny

En gullig bild på jag idag

 

Kom hem till Fanny för en timme sedan ungefär. Åkte in till stan lite snabbt först, efter skolan och köpte frimärken samt skickade iväg ett brev. Jag och Fanny har i alla fall legat och kollat på Gossip Girl i typ 40 minuter. Hon sitter för tillfället och fixar sig lite medan jag ligger i hennes nya säng och bloggar. Vi har ännu inte bestämt vad vi ska göra idag, det är ju fredag! Tar väl dagen som den kommer helt enkelt, blir ju nästan alltid bäst så. Emma kommer förbi hit snart också! Ska se med henne om vad hon vill hitta på idag.

 

Juste, nämnde ju om min kamera och det där jädrans minneskortet förut, i inlägget under. Ville bara tillägga att ni inte kommer få se nya och fräscha bilder på ett tag, några dagar tror jag. Måste ju inskaffa ett nytt minneskort innan jag kan ta kort igen. Ska ta mig till MediaMarkt eller Expert så snart som möjligt. Åker ju till Stockholm nästa vecka på måndag, måste ju ha kameran med mig då!


Kommentarer
Postat av: cecilia

Din hårfärg du har nu passade dig superbra! :)

2012-03-09 @ 19:31:10
URL: http://ceciliaaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0