slide show

Friday bitches

Nyvaken rödhåring

 

Det är fredag och jag är vaken för att snart gå upp och fix mig till veckans sista skoldag! Vaknade runt halv 8 och nu ligger jag bara och degar lite i sängen tills jag blir piggare. Börjar ju sent på fredagar, 9.40 så jag hinner vila ur lite extra. Mina vänner ligger i sina sängar nu och sover, dom har studie dag idag också, men inte min skola!

 

Nu ska jag i alla fall ta mig upp ur sängen. Ska börja med en stor kopp hett te och god frukost. Därefter byter jag och sminkar mig, fixar håret och så. Gud vad ovanligt det är att kolla sig i spegeln med detta håret! Får vänja mig helt enkelt tills jag får den färg jag vill ha. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0