slide show

Feel the headache

At the moment, har jag blivit brunare?

 

Hellooo, hur mår ni idag? Jag mår bra bortsätt min äckliga huvudverk sen igår.. Kom hem runt 3 inatt efter en skön kväll med vänner. Vaknade för si sådär en och en halv timme sedan. Hade dock tänkt att sova länge, sova ut men gick inte att somna om. Ska alldeles strax upp och äta tacos, fyyy vad hungrig jag är! Har druckit 4 glas päron juice nu på morgonen, är så fruktansvärt törstig. Jaja, då jag har ätit, duschat, fixat mig och så vidare så ska jag ner till Hageby Centrum och kika lite. Fanny, Emma och alla andra är borta för dagen, så måste hitta på någonting själv innan dom kommer tillbaka. Nu blir det MAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0