slide show

Facelook of the day

Dagens facelook

 

Körde på löshår och lockar idag igen, även den beiga kappan från Veromoda åkte på. Köpte hårfärg idag också, blev lite mörkare brun den här gången, tänkte färga antingen imorgon eller någon dag i helgen. Hoppas på bra resultat, vill få bort allt det röda!

 

För övrigt så hängde jag med Nina i stan i någon timme tidigare idag. Vi pratade om livet och så vidare. Vi umgås ju som sagt inte, men vi är heller inte osams. Får ju en hel del kommentarer och frågor på blogresponsen om oss två, varför vi är osams och så vidare (kommer säkert få flera frågor efter detta inlägget också skulle jag tro..). Så nu har ni det i alla fall, vi är inte osams, vi umgås bara inte längre! Efter att jag varit med Nina ett tag så åkte jag upp till Klockaretorpet och satte mig i kiosken med Olivia och Emma, dom åt lite sedan kom Fanny och vi åkte ner till stan. Stannade på McDonalds en stund sedan åkte vi hem åt varsitt håll. Har satt mig i sängen och är redo för ett avsnitt av Gossip Girl. Har gjort en kopp te och ska mumsa på lite riskakor! Talk to you later. ♥


Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

Fin bild =)

2012-03-15 @ 23:21:06
URL: http://emmellys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0