slide show

Älskade vår

Jag och Fanny i vårsolen!

 

Kom hem för ett tag sedan. Har varit ute på stan i vår solen med Fanny och Emma! Det har verkligen varit vår idag, fy fasen vad det värmde på! Har blivit sjuk igen förresten, vaknade ju med näsan täppt och har hostat som bara den idag. Sjukt jobbigt verkligen. I alla fall, jag och tjejerna satte oss på ett tag som vi brukar gå till då och då som ligger i stan. Vi öppnade en iskall sprite, tog upp min dator och satte på musik och bara njöt av solen! Så underbart. Fanny åkte sedan iväg på sin moppe kurs. Jag och Emma åkte upp till Klockaretorpet och köpte en varsin glass som vi sedan åt i en park nära där.

 

Är som sagt hemma nu, har sett på Gossip Girl och drogat hostmedicin, ush. Tänkte sätta mig på balkongen med en filt och en kopp te och sätta på ett till avsnitt av Gossip innan den sista solen hinner gå ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0