slide show

1 mars 2012

Soet bild tagen i Umeå med en iPad

 

Godmorgon mina kära läsare. Har precis vaknat och jag svettas något fruktansvärt! Har vaknat minst 10 gånger inatt, inte sovit bra alls. Har så sjukt ont i hela kroppen och i halsen, har nog blivit sjuk igen.. Jag lämnar lägenheten om ungefär en timme och drar mig till skolan. Slutar halv 3-3 idag, får se vad som händer efter skolan. Ska i alla fall gå upp nu, sätta på musik ur radion, äta, tvätta ansiktet, sminka mig och klä på mig. Hörs senare i skolan, tar med mig min kamera till skolan och så också som jag sa att jag skulle börja göra! Pussar. ♥


Kommentarer
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

fin bild :)

2012-03-01 @ 08:16:13
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0