slide show

Storstädat

Klar..
 
I morse så väckte mamma mig vid 10-11 tiden för att vi skulle storstäda hela dagen och jag vaknade upp med världens sämsta humör. Har varit sjuk dom här dagarna och idag hade alla mina krafter lämnat kroppen så jag orkade inte göra någonting alls. Jag gjorde lite mat sen så somnade jag till klockan 4. Det fick mig att må lite bättre i alla fall. Nu är äntligen rummet och allt annat klart! Ska ut snart och träffa älskling ett tag, blir helt galen av att sitta hemma en hel dag. Måste komma ut och andas lite. 

Kommentarer
Postat av: Areyanna

Duktig du är! Jag städade med igår! Men om du är sjuk ska du väll vila istället? Då kan städet vänta! Ha en fin söndag nu å krya på dig!

2012-07-15 @ 11:46:33
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0