slide show

Söndags film

En bild från igår.

 

Hej bloggen. Vaknade med en underbar person vid sidan av mig i morse. Underbart! Var precis ute med bebisen och pratade lite, tog samtidigt lite luft. Känns så instängt att sitta inne en hel dag! Ligger nyduschad i sängen nu i alla fall och kollar på en komedifilm på TV. Så skönt att bara lägga sig i sängen efter att man har duschat och viiila. Min kropp är helt slut, känns som att den har stängts av och slocknat. Ingen aning om varför, har inte sovit så mycket heller.. Imorgon är det skola i alla fall och som vanligt vaknar jag runt klockan 6 så jag inte behöver stressa så dant på morgonen. Har lämnat in alla uppgifter nu och så vidare så jag har egentligen ingenting att göra i skolan, får se vad lärarna har hittat på till i morgon. Den här väckan kommer vara gryyym!

 

Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0