slide show

Nattstad!

Testbloggar på Nattstad
 
Hallå där. Tänkte bara tala om att jag har gjort en blogg på nattstad.se nu och tänkte testblogga där ett tag för att se om det känns bra. Nu, då blogg.se har gjort om hela sajten så tycker jag verkligen inte om att blogga här. Allt har blivit fel på min blogg och det är riktigt komplicerat.. 
 
Så nu mina damer och herrar så lämnar jag blogg.se tills vidare och börjar blogga på nattstad istället! Kommer självklart ha kvar den här bloggen ifall jag ändrar mig, och då kommer jag bara tillbaka och fortsätter blogga här som vanligt. Men det ser vi som sagt. Men nu drar jag över till nattstad. Kommer fortfarande svara på blogresponse frågor ifrån denna sida, så det lämnar jag inte!
 
Besök min nya blogg nu, klicka HÄR eller på bilden ovan! Börja blogga där du med, klicka HÄR så kan du till och med tjäna pengar på din blogg. 

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

Kul! :)

2012-06-25 @ 18:10:00
URL: http://beattriicee.blogg.se
Postat av: joanna-livet med aspergers syndrom

Hej! tänkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäl dej:)
http://www.domkallarmighannes.com/2012/07/veckans-blogg_16.html
Om du inte vill ha sådana här komenterar ber jag om ursäkt och hoppas du får en fortsatt bra vecka:)

2012-07-18 @ 17:39:56
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Saija KryptoNell

Hejsan!
Kikar in för att tipsa dig om sidan www.quizle.se där man varje vecka (söndagar) svarar på 5 frågor, antingen i sin egen blogg eller direkt under kommentarerna.

Frågorna är varierade och besökarna lär känna dig lite bättre.

Sidan är en omstart efter "Snacket, eller Tjej- och killsnack" som var populärt tidigare.

Skojigare ju fler vi är! Välkommen du också! :)

Mvh Saija

2012-07-30 @ 14:21:32
URL: http://saija.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0