slide show

Leave the world behind you

Såhär ser jag ut idag, dock har jag inte dessa kläderna på mig

 

Hej! Förlåt för en sån seg uppdatering, suger verkligen på det. Sitter i alla fall här hemma hos mig med fina Fanny. Vi vaknade runt klockan 5 och duschade direkt båda två. Nu sitter vi fixade i min säng och funderar över vad vi ska hitta på ikväll. Det blåser som fasen där ute så man är ju knappt taggad på att sätta sin fot utomhus ens. Min bebi kommer hit senare i alla fall, så det blir mysigt. Men innan dess vet jag fan inte vad vi ska hitta på faktiskt, vi får ta kvällen som den kommer helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Izabella

Snygg!! :D

2012-06-07 @ 18:34:36
Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

Fin du är :}

2012-06-11 @ 22:46:29
URL: http://Http://idasbeauty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0