slide show

Whining test

                
                                                                                Jag just nu.

Just nu så befinner jag mig hemma hos Becca tillsammans med henne, Fanny och Linda. Olivia och Emma kommer hit snart också! Vi ska bara ta det lugnt här ett tag och senare så drar jag mig hemåt. Vädret är skit, som vanligt då. Det är svart himmel och dö kallt ute. Ändå så börjar det kännas som vår, knopparna som börjar växa på buskarna och så vidare. Skönt det iallafall!

Ska gå ner och vara lite social med mina vänner nu. Bjuder på massa bilder då jag kommer hem som jag sa tidiare! Håll utkik då! 1000 kramar och pussar till er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0